Om sekretariatet

Som led i at ansvaret for koordineringen af det specialiserede socialområdet fra 2011 overgik til kommunerne, besluttede KKR Hovedstaden at etablere et fælleskommunalt finansieret sekretariat: Fælleskommunalt Sekretariat for det Specialiserede Socialområde.

Sekretariatet understøtter det fælleskommunale samarbejde på det specialiserede socialområde, blandt andet ved at stå for udarbejdelsen af den årlige rammeaftale,  gennemføre udviklingsprojekter inden for faglig udvikling og styring m.v.

Sekretariatets opdrag kan findes her: Sekretariatets opdrag.pdf (567684)

Fælleskommunalt Sekreatariat for det Specialiserede Socialområde's medarbejdere:  

 

 

Nana Angell Hald

  • E-mail:  nac@albertslund.dk   
  • Mobil: 6162 1751
   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kontakt

Fælleskommunalt Sekretariat for det Specialiserede Socialområde

Nordmarks Alle 1
2620 Albertslund


6162 1751